رازهای معامله گری موفق، به ضرر کردن عشق بورزید!

راز های معامله گری موفق
فارکس هوش مالی

رازهای معامله گری موفق، به ضرر کردن عشق بورزید!

رازهای معامله گری موفق

 

همیشه می شنوید که معامله گران موفق می گویند، اگر می‌خواهید معامله‌گر موفقی باشید، باید یاد بگیرید که عاشق ضرر کردن باشید.

اشتباه نکنید، شما خوشحال نخواهید بود که یک معامله زیان ده داشته باشید، اما باید خوشحال باشید که زمانی که معامله دیگر فرصت سودآوری ندارد، از بازار خارج می شوید.

اکثر افرادی که معامله می کنند، این کار را به  سختی انجام می دهند. آنها در نهایت تمام پول خود را از دست می دهند قبل از اینکه بفهمند چقدر مهم است که عاشق ضرر کردن باشند. معامله گران موفق به جای نادیده گرفتن این واقعیت که معامله زیان دهی دارند (مانند اکثر مردم)، زمانی که زمان ضرر کردن فرا می رسد، بدون تردید این کار را انجام می دهند. به عبارتی سعی می کنند از معامله خارج شوند.

“معاملات زیان ده (بازنده)، شان شما را به عنوان یک شخص کم نمی کند. شما معاملات زیان ده تان نیستید.
شما همچنین معاملات سود ده تان ( برنده ) نیستید. آنها صرفاً محصولات فرعی کسب و کاری هستند که شما در آن مشغول هستید.”

من فکر می‌کنم دلیل اینکه بسیاری از مردم برای خروج از معاملات زیان ده‌شان مشکل دارند این است که فکر می‌کنند معامله زیان ده بازتابی از خودشان است. معاملات ضرر ده، شانیت حرفه ای شما را به عنوان یک شخص کم نمی کند. شما معاملات زیان ده خود نیستید. شما نیز معاملات سود ده خود نیستید. آنها صرفاً محصول فرعی کسب و کاری هستند که شما در آن مشغول هستید.

 

 معاملات زیان ده تان
معاملات زیان ده (بازنده)، شان شما را به عنوان یک شخص کم نمی کند. شما معاملات زیان ده تان نیستید.

معاملات زیان ده بخشی از معاملات هستند. موفق ترین معامله گران جهان هر روز معاملات زیان دهی دارند. آنها درگیر این فکر نمی شوند که معامله زیان ده بخشی از آنهاست. آنها متوجه می شوند که این فقط بخشی از معامله است، و هر چه زودتر از شر معامله زیان ده خلاص شوند، سریعتر می توانند به دنبال فرصت بعدی برای یافتن یک معامله سود ده باشند. گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما با این وجود، این واقعیت است که چگونه می توان از معامله پول درآورد.

من دوستی دارم که بیش از 15 سال معامله گر S&P بوده است. او احتمالاً یکی از 5 بهترین معامله گر در S&P است. او همچنین احتمالاً یکی از 25 بهترین معامله گران در جهان است.

خانه ای که او در آن زندگی می کند 14 اتاق خواب و گاراژ 6 ماشین دارد. بنابراین، بدیهی است که او در معاملات خود بسیار خوب عمل می کند.

او تقریباً هر روز هزاران دلار در معاملات از دست می دهد. او احتمالاً در معاملات هر روز پول بیشتری نسبت به اکثر مردم در یک ماه از دست می دهد.

بدیهی است که او هزاران دلار در معاملات سود ده نیز دارد. نکته این است که او یاد گرفته است که متوجه شود داشتن معاملات زیان ده بخشی از بازی است و می داند که هر چه سریعتر باید بتواند از شر معاملات زیان ده خلاص شود، تا زودتر معاملات سود ده را پیدا کند. برای شما هم همینطور خواهد بود، اما فقط در مقیاس کوچکتر این کار را انجام می دهید.

 

رازهای معامله گری موفق
چرا مواجهه با احتمال یک معامله زیان ده بسیار مهم است. اگر این کار را نکنید، ترس ایجاد خواهید کرد و در نهایت به موقعیتی خواهید رسید که سعی دارید از آن اجتناب کنید.

یکی از چیزهایی که باید یاد بگیرید این است که چرا مواجهه با احتمال یک معامله زیان ده بسیار مهم است. اگر این کار را نکنید، ترس ایجاد خواهید کرد و در نهایت به موقعیتی خواهید رسید که سعی دارید از آن اجتناب کنید. زمانی که بتوانید درک این مفهوم را یاد بگیرید، تنها در این صورت است که می توانید از غیرقابل مدیریت شدن معاملات زیان ده خود و احتمالاً از بین رفتن کل حساب خود جلوگیری کنید.

اگر بتوانید معنای این ضررها را برای شما تغییر دهید و متوجه شوید که به محض اینکه یک معامله زیان ده را تعریف کردید، خود را از استرسی که این معاملات باخت احتمالاً اکنون برای شما ایجاد می کنند، رها خواهید کرد. به همین دلیل است که یادگیری عشق ورزیدن به ضرر کردن بسیار مهم است. این خصوصیت شما را در موقعیت بسیار بهتری برای انجام معاملات سود ده قرار می دهد.​

 

برای پی بردن بیشتر به رازهای معامله گری موفق این پست (عدم ارتباط زمان معامله با سود)  را هم مطالعه فرمایید.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • نویسنده
  • قسمت
  • زبان
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه